FOU Logotyp

Välkommen till FoU i Sörmland!

FoU i Sörmland och

den här hemsidan

riktar sig till medarbetare

inom Sörmlands kommuner

och Region Sörmland.

FoU i Sörmland:

  • är en bro mellan teori och praktik
  • stödjer praktik baserad på bevis och forskning
  • arbetar för kommuner och Region Sörmland
  • arbetar för insatser som bygger på bästa kunskap
    för patienter och brukare.

Tillgänglighet

Jobbar du med vård och omsorg inom

Region Sörmland eller någon av kommunerna i Sörmland?

Behöver du hjälp att ta till dig informationen på sidan,

till exempel för att sidan inte är anpassad för dig?

Kontakta oss på info@fou.sormland.se 

eller 073-950 14 86.

Du kan nå oss på:

Drottninggatan 10 i Eskilstuna

info@regonsormland.se

073-950 14 86

>Medarbetare